Politica de Retur

Politica de Retur

Condiții de returnare

Îmi doresc să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați produse de la mine. Dacă nu sunteți încântat de produsele cumpărate, le puteți returna și eu voi înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră.

Nu îmi asum responsabilitate pentru colete/produse deteriorate în timpul transportului, dar NU refuz să schimb produsul, în nici un caz nu îmi doresc să vă las fără produsele comandate. În cazul în care sunteți nemultumiți de produsul primit acesta se poate restitui sau shimba în starea în care a fost primita.
Costurile sunt suportate de către client.

Legislația românească prevede:

  • Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără învocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Clienții pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără învocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Voi înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului într-un cont bancar furnizat de către client. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Produsul returnat trebuie să fie in aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic /e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.

Te informez că eventualele reclamații privind deficientele estetice ale produselor, vor fi luate în considerare și vor fi analizate doar dacă acestea se reclamă în primele 24 ore de la momentul recepției produsului.

Cart
Your cart is currently empty.